Osnovne informacije

Humanitarni aspekt utrke

Sva sredstva prikupljena od uplata startnina, donirat će se Zakladi – dječja onkologija Rebro u Zagrebu.

Organizator

24 sata u suradnji s Međunarodnom zračnom lukom Zagreb

Datum i vrijeme starta utrke

Nedjelja 29.9.2019. u 00:24 sati

Lokacija

Zračna luka Franjo Tuđman (stari putnički terminal)

Dužina staze

5.000 metara. Trči se jedan krug.

Start i cilj

Utrka se trči po uzletno-sletnoj i rulnoj stazi Zračne luke Franjo Tuđman, a ulazak je na starom putničkom terminalu.

Vremenski limit utrke

45 minuta

Maksimalan broj natjecatelja

1.000 natjecatelja

Startna lista

Dolazak natjecatelja na utrku

Prilikom ispunjavanja prijavnog obrasca za sudjelovanje na utrci, natjecatelj obavezno mora izabrati jednu od ponuđenih opcija dolaska na utrku:

  • vlastiti aranžman: natjecatelji na utrku dolaze u vlastitom aranžmanu, a ukoliko dolaze osobnim automobilom osiguran im je besplatan parking na parkiralištu zračne luke u blizini starog putničkog terminala.
  • organizirani autobus: natjecatelji na utrku dolaze besplatnim organiziranim autobusnim prijevozom. Lokaciju (koja će biti negdje u gradu Zagrebu) i satnicu prijevoza objavit ćemo naknadno. Natjecatelji koji se odluče za ovu vrstu prijevoza dobit će točan termin polaska autobusa u koji mogu ući i moraju ga se pridržavati. Ukoliko propuste svoj termin morat će čekati zadnji autobus.

Navijači / pratnja natjecatelja

Zbog sigurnosnih uvjeta u prostor održavanja utrke mogu pristupiti isključivo natjecatelji sa startnim brojem. Navijačima i pratnji pristup/ulaz nije moguć.

Prijava za sudjelovanje na utrci

Prijava za sudjelovanje na utrci vrši se u koracima:

KORAK 1: ispunjavanjem prijavnog obrasca ovdje.

KORAK 2: slanjem vlastoručno potpisanog GDPR obrasca (skeniran ili fotografija) na službenu email adresu utrke info@0024run.hr. Obrazac preuzimate ovdje ili preko linka u e-mail poruci koju ćete dobiti nakon ispunjavanja prijavnog obrasca.

KORAK 3: uplata kotizacije na žiro-račun utrke (upute za uplatu se dobivaju u e-mail poruci koju ćete dobiti nakon ispunjavanja prijavnog obrasca).

S obzirom da se utrka održava u zaštitno-ograničenom području zračne luke, prijava i uplata kotizacije za utrku ne garantiraju ispunjavanje uvjeta za ulazak u zaštitno-ograničeno područje zračne luke, a samim time i nastup na utrci. Nadležne službe vršit će sigurnosnu provjeru svih natjecatelja na samom ulazu u područje zaštitno-ograničeno područje. Oni natjecatelji koji ne prođu sigurnosnu provjeru ne mogu sudjelovati na utrci. U slučaju da osoba ne prođe sigurnosnu provjeru, uplaćena kotizacija se ne može prenijeti na drugu osobu.

Otvaranje prijava: petak 9.8.2019.

Zatvaranje prijava: utorak, 17.9.2019. u 23:59 ili do popunjenja startne liste od 1.000 natjecatelja

Uvjeti za prijavu na utrku

Na utrku se mogu prijaviti samo punoljetne osobe (18 i više godina starosti).

Iznos kotizacije

120 kn, a sav iznos uplaćenih kotizacija donirat će se u humanitarne svrhe.

Startni paket za sve natjecatelje

Svaki natjecatelj uvršten na startnu listu dobiva:

  • službenu majicu utrke
  • unikatnu sudioničku medalju (dobiva se u cilju utrke)
  • personalizirani startni broj
  • elektronsko mjerenje i obradu rezultata
  • okrepu na startu i cilju

Podaci za plaćanje kotizacije

Podatci i upute za uplatu kotizacije stižu na e-mail adresu nakon uspješnog ispunjavanja prijavnog obrasca. Potrebno je provjeriti inbox ili pretinac s neželjenom poštom (spam/junk folder ili pod Promotions).

VAŽNO! Prilikom plaćanja kotizacije pod „poziv na broj“ potrebno je upisati broj prijave, a koji se dobije u email-u nakon ispunjavanja prijavnog obrasca.

Rok za uplatu kotizacije

Krajnji rok za uplatu kotizacije je 17.9.2019., a uplata se prihvaća i ako se transakcija poslala na izvršenje s ovim datumom, a bit će izvršena dan poslije. Uplate zaprimljene nakon ovog roka bit će vraćene na račun uplatitelja.

Napomene:

  • Nakon što se izvrši uplata kotizacije, ona će biti evidentirana u sustavu u najkraćem mogućem roku. Zbog očekivanog velikog broja istovremenih uplata, evidentiranje može potrajati i do 5 radnih dana od uplate pa unaprijed molimo za strpljenje.
  • Nakon što evidentiramo uplatu, na e-mail adresu poslat ćemo obavijest da je uplata zaprimljena.
  • Na startnu listu biti će uvršteni samo natjecatelji s uplaćenom kotizacijom i ispravno ispunjenim te poslanim GDPR obrascem na mail adresu info@0024.hr

Promjena vlasnika startnog broja

Promjena vlasnika startnog broja nije moguća!

Odustajanje od utrke

Natjecatelj može odustati od utrke i nema obavezu o tome obavijestiti organizatora ukoliko ne želi povrat uplaćene kotizacije.

Preuzimanje startnih paketa

Trkači svoje startne pakete mogu preuzeti 27. rujna u Boogie klubu, Margaretska 1, u vremenu od 13:00 do 19:00 sati.

Natjecatelji izvan Zagreba svoj startni paket mogu preuzeti i prije same utrke u prostoru starog putničkog terminala Zračne luke Franjo Tuđman.

Startni broj ne mora se preuzeti osobno – može ga preuzeti netko drugi uz predočenje fotografije/kopije osobne iskaznice/putovnice natjecatelja (na mobitelu ili papirnate fotokopije).

Toaleti

Kemijski toaleti bit će postavljeni u startno-ciljnom prostoru utrke.

Garderoba i svlačionice

Natjecateljima će biti dostupne svlačionice i garderobe u kojima će moći ostaviti osobne stvari koje ne smiju unositi u prostor održavanja utrke.

Okrepna stanica

Stanica s osvježenjem (okrepom) bit će postavljena u startno-ciljnom prostoru utrke. Konzumiranje okrepe (hrana i piće) isključivo je dozvoljeno u startno-ciljnom prostoru utrke, a strogo zabranjeno na stazi kojom se trči utrka.

Natjecatelji u prostor održavanja utrke ne smiju unositi nikakvu vlastiti okrepu (hranu ili piće) tj. ista će im biti trajno oduzeta prilikom zaštitnog pregleda prije ulaska u prostor održavanja utrke.

VAŽNO! Na stazi neće biti okrepne stanice zbog sigurnosnih razloga.

Zaštitni pregled natjecatelja

Natjecatelji u zračnu luku dolaze prema unaprijed određenom rasporedu koji će dobiti e-mailom prije same utrke. Natjecatelji moraju poštivati vrijeme dolaska koje im je dodijeljeno, a u slučaju da natjecatelj kasni i propusti svoje vrijeme ulaska u zračnu luku, u zračnu luku ući će u terminu zadnje grupe.

Pri ulasku u zračnu luku natjecatelji moraju imati vidljivo istaknut startni broj na prsima ili trbuhu. Prije nego pristupe zaštitnom pregledu, Organizator će provjeravati imaju li startne brojeve i važeće osobne iskaznice ili putovnice (ovisno koji su dokument naveli prilikom ispunjavanja prijavnog obrasca). Natjecatelji koji nemaju startni broj i/ili osobni dokument neće moći pristupiti zaštitnom pregledu i samim time sudjelovati u utrci.

Inozemni natjecatelji na zaštitni pregled moraju doći s važećom ID iskaznicom ili važećom putovnicom (ovisno koji su dokument naveli prilikom ispunjavanja prijavnog obrasca).

Natjecatelji na utrku obavezno moraju ponijeti VAŽEĆI osobni dokument kojeg su naveli prilikom ispunjavanja prijavnog obrasca (osobna iskaznica ili putovnica). U suprotnom natjecatelj neće moći ući u zaštitno-ograničeno područje zračne luke bez obzira na plaćenu kotizaciju. U ovom slučaju povrat kotizacije nije moguć.

Svi nedozvoljeni predmeti pronađeni tijekom zaštitnog pregleda bit će trajno oduzeti.

Životinjama nije dozvoljen ulazak.

Natjecatelji koji iz bilo kojeg razloga ne prođu zaštitni pregled neće moći sudjelovati u utrci i uplaćena kotizacija im neće biti vraćena.

Natjecatelji u startnu zonu smiju unijeti isključivo mobilni uređaj i sportski sat.

Natjecateljima je strogo zabranjeno bacanje otpada ili bilo kakvih predmeta na stazu po kojoj se trči utrka. Kršenje bilo koje od ovih odredbi bit će sankcionirano isključivanjem iz utrke i diskvalifikacijom te će natjecatelj odmah biti ispraćen s područja zračne luke.

Live rezultati i diplome

Mjerenje vremena i obrada rezultata natjecatelja vršit će se elektronski pomoću jednokratnih čipova. Molimo da se startni broj ne savija kako se ne bi oštetio čip koji je u njega ugrađen. S broja se ništa ne odljepljuje!

Utrka će imati tzv. “gun start“, a to znači da je start svih natjecatelja u istom trenutku bez obzira koliko je natjecatelj udaljen od startne linije. U konačnim rezultatima natjecatelji će moći doći i do informacije o svome “chip vremenu” no poredak se vrši na osnovu “gun starta”.

Na internetskoj stranici ovdje bit će moguće uživo praćenje rezultata utrke.

U području cilja utrke bit će postavljena LivePoint postaja na kojoj će se prislanjanjem startnog broja na čitač dobiti informaciju o ostvarenom vremenu i poretku na utrci.

Neslužbeni rezultati bit će objavljeni u ponedjeljak 30.9.2019. do 12 sati na web stranici utrke. Rok za prigovore je 48 sati nakon čega ćemo rezultate proglasiti konačnim i službenim, a prigovor se podnosi isključivo e-mail porukom na službenu e-mail adresu info@0024run.hr

Pohvaliti se možete svojim rezultatom na Facebooku odmah nakon prolaska kroz cilj. Link na Facebook share nalazi se na internetskoj stranici ovdje.

Nakon što rezultati postanu službeni, na internetskoj stranici ovdje možete preuzeti i svoju diplomu s ostvarenim rezultatom na utrci.

Napomene

Natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost i izdržljivost, a to potvrđuju ispunjavanjem prijavnog obrasca te preuzimanjem startnog broja.

Organizator ne snosi odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.

Natjecatelji pristaju biti snimljeni zvučno, video i slikovno bez ograničenja. Snimljeni materijal organizator smije koristiti za promociju događaja.